Produse dintre cele mai diverse, dar si servicii au fost oferite de catre societatile comerciale gandite de elevii participanti la cea de-a VII-a editie a Targului Firmelor de Exercitiu. Tinerii antreprenori nu s-au rezumat doar la a-si promova produsele, ci intre firmele participante s-au desfasurat schimburi de oferte si chiar tranzactii. Activitatile comerciale care au avut loc astazi, 7 decembrie, la Centrul de Instruire si Marketing, au fost insa doar o simulare, menita sa le ofere acestora experienta mediului antreprenorial.
Editia de anul acesta a Targului Firmelor de Exercitiu a reunit peste 80 de firme create de elevi, sub indrumarea profesorilor de specialitate. De aceasta data, nu doar liceeni din tara au luat parte la competitie, ci si trei echipe din Serbia, care au raspuns provocarii de a-si prezenta ideile de afaceri in Romania.
„Ajuns la a VII-a editie anul acesta, Targul Firmelor de Exercitiu « Rivulus Dominarum » reuneste 61 de firme participante direct si 22 de firme participante indirect si avem in premiera oaspeti din Serbia , respectiv trei firme de exercitiu participante. Aici dobandesc aceste competente necesare unui viitor manager de succes: invata sa deruleze tranzactii, invata sa-si promoveze imaginea firmei, invata sa negocieze si evident, sa comunice atat in limba romana, cat si sa foloseasca aceste competente lingvistice internationale”, a spus unul dintre profesorii organizatori, Laura Kosa.
Tinerii antreprenori au invatat sa lucreze in echipa, alaturi de colegii lor din cadrul firmei virtuale si, cel mai important, au facut primii pasi in crearea unei afaceri. Targul Firmelor de Exercitiu isi propune sa dezvolte abilitatile de negociere in afaceri ale tinerilor implicati, prin realizarea contractelor, decontarea facturilor, dar si prin derularea tranzactiilor intre firmele virtuale.
“