Dat fiind ca nu pare tocmai sigura acciza de 7 centi pe care primul ministru se zbate s-o smulga din buzunarele noastre, iar presedintele se opune, ca sa se dea bine cu poporul, domnul Ponta le-a pregatit baronilor din teritoriu, ca premiu de consolare, fiecaruia cate o autostrada, ca zic asa, personala. Bonus.
Hartia suporta orice
Autostrazile, parca pictate cu creioane carioca pe harta tarii si aparute pe toate ecranele, par mult mai frumoase si chiar costa mai putin decat disputata acciza, intrucat este foarte putin probabil ca le va construi cineva pe toate, nu zic in secolul nostru, dar poate nici macar in mileniul abia inceput.
Dovada ca autostrada este micul cadou de sfantu' Nicolae pentru respectivii baroni sta in faptul ca, de marti pana joi, in numai doua-trei zile, traseele s-au modificat de doua ori si poate se mai modifica inca, pe genunchi, in continuare.
Astfel, pe langa coridorul IV Transilvania, se observa la orizont si coridorul Oprisan, anume ca sa treaca pe la Focsani, sa ajunga la Braila si sa se opreasca la Galati, sau poate invers, amandoua orasele fiind doldora cu alegatori si nelipsindu-le nici baronul din doare.
De la Galati incolo - sau poate de la Braila, asta nu e tocmai clar - nemaifiind presarati in continuare si alti baronasi, autostrada face brusc cap de linie, cum faceau pe vremuri tramvaiele cand ajungeau in Damaroaia.
Un nou Scornicesti la orizont
Cea mai buna dovada ca programul e facut pentru baroni si nu pentru altcineva o constituie autostrada Teleorman, al carui coridor pan-european incepe de la Bucuresti si se opreste la Alexandria, unde e punct terminus. Stop.
Astfel, avem sansa sa ne alegem cu cea mai scurta autostrada din Europa, Bucuresti-Alexandria, situata pe coridorul Dragnea, cu cap de linie acasa la Bombonica si careia nu-i