A doua gala a show-ului VOCEA ROMÂNIEI, SEZONUL 3, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, potrivit unui comunicat de presă transmis de postul de televiziune din Pache.
În intervalul orar 20:30 – 00:33 în care a fost difuzat show-ul, Pro Tv a obţinut un rating mediu de 12,4 puncte şi 30.0% cotă de piaţă pe segmentul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, aproape triplu faţă de Antena 1, următoarea clasată în topul audienţelor, cu 4,6 puncte de rating şi 11,2% cotă de piaţă. Mai mult, ProTv a înregistrat un vârf de audienţă de 16,4 puncte de rating şi 35,4% share în minutul de aur 22:08 pe segmentul publicului comercial.
Conform Kantar Media, la nivelul publicului din mediul urban, ProTv a fost lider de audienţă cu 11,1 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă, de peste două ori mai mult decât Antena 1, situată pe locul al doilea în clasament, cu 4,4 puncte de rating şi 9,6% share.
Şi în ceea ce priveşte publicul de la nivel naţional, majoritatea românilor au preferat să urmărească VOCEA ROMÂNIEI. Postul din Pache Protopescu şi-a consolidat poziţia fruntaşă cu un rating de 9,3 puncte şi 20,2% cotă de piaţă, devansând cu cifre duble Antena 1, ocupanta celui de-al doilea loc în topul audieţelor, cu 4,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 10,5%.
Voci ieşite din tipar, ambiţie, sensibilitate, lacrimi, momente magice şi tachinări “romanţate” între antrenori, toate au creat aseară un show fantastic la VOCEA ROMÂNIEI. În această ediţie, ceilalţi patru concurenţi din fiecare echipă şi-au luat în primire rolul de entertaineri în direct.
Smiley i-a adus pe scena show-ului VOCEA ROMÂNIEI pe George Secioreanu, Nicoleta Ţicală, Adrian Nour şi Stela Aniţă, Brenciu le-a dat unda verde Georgiei Dascălu, lui Arpi Torok, lui Mihai Chiţu şi lui Florin Ilinca, Lori i-a scos la înaintare pe Mari