Companiile din industrie au avut un an foarte prost
Numărul de abonaţi este în declin, iar alte dispozitive mobile fură telespectatorii
Televiziunile au avut un an foarte prost, în contextul în care audienţele au scăzut, numărul de abonaţi este şi el în declin, iar alte dispozitive mobile fură telespectatorii, se arată într-o analiză realizată de Business Insider, privind evoluţia industriei în SUA, în acest an.
"Afacerile televiziunilor au avut cel mai prost an din istorie", scrie publicaţia.
Astfel, în afara perioadei cu Jocurile Olimpice, audienţele au scăzut constant din septembrie 2011 până în prezent, potrivit Citi Research.
Analiştii din domeniu au declarat recent că televiziunea cu plată a raportat cele mai proaste 12 luni din istorie, principalii operatori de cablu pierzând foarte mulţi abonaţi, în trimestrul al treilea.
De exemplu, Time Warner Cable a pierdut 306.000 de abonaţi în trimestrul 3.
Oamenii nu mai sunt interesaţi de abonamente la cablu
Tom Rutledge, preşedinte al Charter Communications, a declarat că este surprins că 1,3 milioane din cei 5,5 milioane de clienţi nu sunt interesaţi de abonament pentru cablu TV.
Pe lângă toate acestea, din ce în ce mai puţine persoane se uită la televizor.
Scăderea vine în contextul în care, televiziunile au de câţiva ani noi competitori - Internetul şi noile dispozitive mobile.
Analiştii estimează că abonaţii principalelor companii de cablu vor scădea sub 40 de milioane, industria confruntându-se cu o mare migrare către noii competitori. Astfel, se observă foarte clar faptul că oamenii nu se mai uită la TV, preferând în schimb să se uite la filme şi emisiuni pe Internet şi pe dispozitivele mobile.
De asemenea, din ce în ce mai multe case nu au televizoare.
"Un factor din spatele declinului este reprezentat de faptul că di