A început în 2003, la Aeroportul Băneasa, unde a fost comandant adjunct până în 2006.
Prin noul plan de administrare, membrii CA și-au asumat o serie de obiective specifice, care vor trebui puse în aplicare alături de conducerea executivă. Printre obiectivele specifice enumerate sunt creșterea numărului de noi curse cu minim patru în primul an, tot cu minim patru în al doilea an de activitate, și câte o cursă nouă, cel puțin, în fiecare din anii trei și patru.
De acum într-un an ar urma să fie deja atribuit contractul pentru un terminal cargo, terminal care să fie pus în funcțiune în cel de-al doilea an de activitate al actualului consiliu de administrație. Printre obiectivele specifice se mai numără și reducerea cu câte 5% a subvențiilor anuale acordate de la bugetul județului. Aceste reduceri sunt asumate doar din anul trei și patru de activitate al CA. Am pornit de la aceste date în discuția cu noul președinte al CA.
"Vă uitaţi la Discovery?"
Reporter: De ce v-ați dorit să veniți în administrarea Aeroportului Sibiu. Știați despre el?
Radu Gabriel Bondar: Bineînțeles că știam, normal.
R.: Știați de bine? Întreb pentru că au fost acele probleme cu alunecările de teren.
R.G.B.: Acum, fiecare aeroport din România a avut la un moment dat probleme cu infrastructura...
R.: Dar nu după 70 de milioane de euro tocmai investiți... Ce știați concret?
R.G.B.: Că a dezvoltat un proiect de modernizare a infrastructurii, practic tot ceea ce și-ar fi dorit și celelalte aeroporturi. Asta știam.
R.: Ați venit aici cu gândul că se poate face treabă... cum?
R.G.B.: Eu am venit cu gândul că sunt suficient de tânăr să fac ceva și suficient de în vârstă să fi făcut ceva.
R.: Nu sunt cam îndrăznețe obiectivele, cu noile curse?
R.G.B.: Eu vă spun așa: dacă nu ne propunem nimic, abia atunci totul este realiz