News Profi Rom Food, cel mai mare al doilea lanţ de de retail pe segmentul alimentar, va continua să se extindă în 2014 cu aceeaşi viteză ca şi anul acesta. Au renunţat însă pe moment la ideea de a investi în mediul rural.
Profi Rom Food, lanţul de supermarketuri operat de fondul de investiţii polonez Enterprise Investors, a reuşit anul acesta să deschidă chiar mai multe magazine decât îşi planificase iniţial. Au renunţat însă la ideea de a pătrunde în mediul rural cu conceptul lor Loco. Pentru anul viitor vor să crească în acelaşi ritm. "Noi luasem în calcul deschiderea unui număr de 45 de magazine în 2013, dar condiţiile favorabile şi un volum imens de muncă ne-au permis să deschidem 60 până în decembrie. Planurile noastre prevăd să continuăm în acelaşi fel în 2014 şi dincolo de anul viitor", a declarat pentru ECONOMICA.NET Pawel Musial, director general Profi Rom Food. De altfel, pentru managerul Profi , expansiunea este unul dintre principalele obiectiv de business al anului care urmează. "În două cuvinte, priorităţile Profi pentru 2014 sunt: optimizarea costurilor şi expansiunea", mai explică managerul, potrivit căruia creşterea numărului de magazine s-ar putea face inclusiv prin preluări unor lanţuri mai mici. "Expansiunea se va face în funcţie de oportunităţi: ori de câte ori apare o ocazie bună, cu siguranţă o vom lua în discuţie", ne-a mai precizat Musial.
Citeşte mai mult pe Economica.net
News Profi Rom Food, cel mai mare al doilea lanţ de de retail pe segmentul alimentar, va continua să se extindă în 2014 cu aceeaşi viteză ca şi anul acesta. Au renunţat însă pe moment la ideea de a investi în mediul rural.
Profi Rom Food, lanţul de supermarketuri operat de fondul de investiţii polonez Enterprise Investors, a reuşit anul acesta să deschidă chiar mai multe magazine decât îşi planificase iniţial. Au renunţ