Fie ca isi cumpara o casa sau un banal sandvis, consumatorii de astazi sunt mult mai informati decat in trecut, deoarece au la indemana internetul. Acest comportament se aplica si in cazul celor care isi cauta un loc de munca. De exemplu, asa cum consulta numeroase surse, cand fac o achizitie, oamenii apeleaza la documentare si in cazul cautarii unui job, releva o analiza intitulata "Candidate Behavior Study 2013", scrie manager.ro.
Studiul a luat in calcul raspunsurile a peste 5.500 candidati pentru un loc de munca si a peste 2.700 manageri de resurse umane.
Iata cele mai utilzate surse utilzate in cautarea uni job:
-85% dintre candidati se bazeaza pe motoarele de cautare (Google, Bing etc);
-83% dintre candidati se documenteaza pe site-urile de cariera profesionala ale companiilor;
-75% dintre candidati se bazeaza pe networkingul traditional;
- 69% dintre candidati isi cauta un job in anunturile de angajare clasice.
In calitate de angajator, trebuie sa stii ca potentialii candidati isi "fac temele" in legatura cu firma ta.
Pana la urma, daca poti descarca si citi meniul unui restaurant, inainte de a servi cina acolo, iti poti imagina si cum cantaresc tinerii (si nu numai) ofertele de angajare.
Imbunatateste-ti strategia de recrutare, asigura-te ca ii intelegi modul in care privesc lucrurile candidatii pentru un loc de munca.
Nu ii subestima pe cei care isi cauta un job in compania ta.
Foto: jvskc.org Tag-uri: surse, cautare, job
Fie ca isi cumpara o casa sau un banal sandvis, consumatorii de astazi sunt mult mai informati decat in trecut, deoarece au la indemana internetul. Acest comportament se aplica si in cazul celor care isi cauta un loc de munca. De exemplu, asa cum consulta numeroase surse, cand fac o achizitie, oamenii apeleaza la documentare si in cazul cautarii unui job, releva