Peste 500 de angajaţi lucrează în prezent în diviziile de consultanţă, soluţii tehnologice şi servicii de externalizare a proceselor de afaceri (de tip BPO - business process outsourcing) din cadrul Accenture România, filiala locală a unuia dintre cei mai mari jucători internaţionali de pe piaţa serviciilor de consultanţă şi externalizare.
Compania continuă extinderea activităţii pe plan local şi caută tineri pe care să îi angajeze, inclusiv prin intermediul târgurilor de joburi.
„Căutăm oameni care îşi doresc să fie foarte buni şi să îşi depăşească limitele. Câteva dintre calităţile pe care le apreciem sunt dorinţa de dezvoltare personală, orientarea către rezultate şi client, lucrul în echipă, energia, entuziasmul şi perseverenţa. Ofertele de carieră sunt adresate atât celor care sunt la începutul carierei, cât şi celor care au deja doi - trei ani de experienţă în muncă“, a spus Răzvan Pătrunoiu, service delivery pperations lead în cadrul Accenture România.
Cele mai multe posturi disponibile sunt în divizia de BPO, unde compania caută candidaţi care vorbesc fluent limba engleză, plus încă o limbă străină.
În total, angajaţii Accenture România deservesc clienţi în 16 limbi străine, pe lângă engleză fiind utilizate şi limbile germană, portugheză, olandeză, franceză, maghiară, arabă, rusă, poloneză, spaniolă, italiană, sârbă, greacă, turcă, daneză şi suedeză. Media de vârstă a angajaţilor Accenture în România este de 28 de ani.
„În centrul BPO din Bucureşti livrăm servicii de finanţe-contabilitate, resurse umane, asigurări, customer support şi logistică-aprovizionare. Clienţii centrului BPO din Bucureşti sunt companii multinaţionale care activează în domenii precum bunuri de larg consum, transport aerian, petrol şi gaze, logistică, producţie auto, servicii financiare. De asemenea, şi m