Pe Colina Universitatii, sala CP3, va avea loc, joi, de la ora 18.00, cea de a patra editie a evenimentului caritabil „Mos Craciun existe… in reclame”, eveniment realizat de catre studentii de la programele de studii Marketing si Economia comertului, turismului si serviciilor, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii Transilvania din Brasov.
E venimentul va consta in proiectarea unei colectii formata din cele mai bune clipuri publicitare care au ca tema sarbatorile de iarna iar ca personaj principal pe Mos Craciun.
Scopul acestui eveniment il reprezinta sprijinirea organizatiei ,,Hospice Casa Speranței“, toate donaţiile stranse prin participarea la eveniment fiind directionate catre aceasta.
Toti cei care doresc sa participe sunt bineveniti, studentii organizatori vor crea, cu ardoare, energie si optimism un spectacol inedit garantand participantilor o seara placuta, o tombola cu premii si alte surprize, intr-o atmosfera specifica sarbatorilor de iarna.
Proiectul este sustinut de catre Universitatea Transilvania din Brasov si sponsorizat de cateva firme brasovene.
Pe Colina Universitatii, sala CP3, va avea loc, joi, de la ora 18.00, cea de a patra editie a evenimentului caritabil „Mos Craciun existe… in reclame”, eveniment realizat de catre studentii de la programele de studii Marketing si Economia comertului, turismului si serviciilor, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii Transilvania din Brasov.
E venimentul va consta in proiectarea unei colectii formata din cele mai bune clipuri publicitare care au ca tema sarbatorile de iarna iar ca personaj principal pe Mos Craciun.
Scopul acestui eveniment il reprezinta sprijinirea organizatiei ,,Hospice Casa Speranței“, toate donaţiile stranse prin participarea la eveniment fiind directionate catr