Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) îşi exprimă, într-un comunicat, „îngrijorarea în legătură cu efectele pe care le-ar putea avea recenta grevă declanşată a transportatorilor“. AMRCR avertizează că prelungirea acestei greve „va avea un impact atât asupra operaţiunilor marilor reţele comerciale, cât şi asupra consumatorilor, care nu se vor mai putea aproviziona în condiţii de normalitate“.
„În prezent, reţelelele de magazine membre ale AMRCR au stocurile asigurate, însă dacă greva va dura mai mult de două zile putem anticipa că vor aparea probleme în primul rând la produsele proaspete – legume, fructe, lapte, carne şi peşte, dar ulterior şi stocurile celorlalte mărfuri vor avea de suferit”, a declarat Delia Nica, director executiv al AMRCR.
Mărirea accizelor îi sperie şi pe comercianţi
Asociaţia îşi exprimă încă o dată îngrijorarea referitoare la mărirea accizelor la carburanţi, unul dintre subiectele principale pentru care transportatorii au recurs la grevă.
AMRCR speră ca părţile implicate să identifice cât mai curând o soluţie pentru această problemă şi doreşte să îşi asigure clienţii că va depune toate eforturile ca eventualele efecte negative să fie resimţite cât mai puţin de către aceştia.
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) este o asociaţie profesională din care fac parte cei mai mari jucători care operează pe piaţa de retail din România. Aceasta a fost constituită în anul 2003 şi are în acest moment următorii membri: Cora, Carrefour, Auchan, Kaufland, real, Selgros, Metro Cash & Carry, Billa, Mega Image, Penny Market, Lidl, Praktiker, Bricostore, Baumax, Dedeman, Hornbach, OBI şi Mobexpert.
AMRCR este singura reprezentantă a României la Eurocommerce.