Campania ”Why don’t you come over?” realizată de GMP Group (GMP Adevertising, WEBSTYLER și GMP PR) împreună cu Mediafax Group a câștigat Grand Prix la categoria PR, ediția 2013 a competiției Eurobest. Acesta este și singurul Grand Prix câștigat de o agenție românească anul acesta.
McCann (Gold, Silver, Bronze), Graffiti BBDO (Silver, Bronze) și GMP (Grand Prix) sunt agențiile românești premiate la Eurobest 2013.
România a mai plecat acasă cu un trofeu deaur McCann (categoria Media, pentru Librăria Digitală), două de argint Graffiti BBDO (categoria Print) și McCann (categoria Interactive) și două de bronz pentru McCann (categoria Direct) și Graffiti BBDO ( categoria Print).
GRAND PRIX
AUR.
ARGINT.
BRONZ.
Despre ”Why don’t you come over?”, campania premiată cu Grand Prix
Campania a venit ca un răspuns al GMP și Gândul.info la campania britanică menită să stopeze “exodul” de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricțiilor de pe piața muncii în ianuarie 2014.
Pornită din GMP Advertising, campania a fost completată cu componente de digital de Webstyler și de PR și media relations de GMP PR.
În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români și generând peste 100 de apariții în presa internațională, echivalentul a 2 milioane de euro free media, potrivit unui comunicat de presă al agenției GMP.
Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul Gândul.info este printre cele mai premiate campanii româneaști din 2013:
Campania ”Why don’t you come over?” realizată de GMP Group (GMP Adevertising, WEBSTYLER și GMP PR) împreună cu Mediafax Group a câștigat Grand Prix la categoria PR, ediția 2013 a competiției Eurobest. Acesta este și singurul Grand Prix câștigat de o agenție românească anul acesta.
McCann (Gold, Silver,