ProSport apare mâine în noua formulă, ca supliment săptămânal al Ziarului Financiar, după ce ediția coditiană a fost închisă. “Costurile scad cu peste 50%”, a declarat pentru Paginademedia.ro Orlando Nicoară, director general Mediafax Group.
Paginademedia.ro vă prezintă coperta primului număr al ProSport ca supliment al ZF, cel de mâine, 10 decembrie, dar și declarațiile lui Orlando Nicoară despre acestă schimbare.
ProSport, supliment săptămânal: - apare în opt pagini - se distribuie împreună cu tot tirajul ZF (12.000-13.000 de exemplare) - prețul ZF nu se schimbă: 3,5 lei
Care este modelul de business al ProSport în noua formulă?
Orlando Nicoară, într-un mini-interviu acordat Paginademedia.ro:
“Sunt trei surse de venit: publicitatea online, publicitatea pe ediția săptămânală de pe print și veniturile din evenimente”, spune Orlando Nicoară.
ProSport organizează evenimente precum “Cu bicicleta la mare” sau “Up Run” (concurs de alergat pe scări în clăditi turn).
Cu închiderea cotidianului, asigură aceste venituri finanțarea?
“Anul viitor, pe structura actuală de costuri, vom sta mult mai bine decât în acest an.”
Profit?
“Nu pot spune că asigură un profit, dar vom avea rezultate mai bune decât în acest an.”
Cu cât au scăzut costurile după închiderea cotidianului?
“Costurile scad cu peste 50%.”
Scăderea este și la venituri.
“Evident. Dispar veniturile din circulație și din publicitatea pe printul zilnic. Vorbim de un procent semnificativ. Dar, câtă vreme anul viitor arată mai bine, înseamnă că veniturile scad mai puțin decât se diminuează costurile.”
Citește și:
ProSport apare mâine în noua formulă, ca supliment săptămânal al Ziarului Financiar, după ce ediția coditiană a fost închisă. “Costurile scad cu peste 50%”, a declarat pentru Paginademedia.ro Orlando Nicoară, director