“Si daca ar porni spre estul Europei, ar ajunge mai intai in Polonia sau Cehia din considerente logistice”, considera Iulian Stanciu, general manager al eMag.ro.
Pe de alta parte, QuickMobile, magazin specializat pe telefonie mobila, considera ca pe masura ce infrastructura se imbunatateste, vom asista la o penetrare din ce in ce mai vizibila a concurentei straine in Romania.
Mai mult, PCGarage.ro subliniaza ca este foarte probabil ca in 2014 sa mai auzim de preluari ale businessurilor romanesti de eCommerce de catre investitori straini.
Citeste si:Fit Distribution, grupul fondat de Marius Ghenea, a avut afaceri de 40 de mil. euro in 2011Urmareste LIVE pe Wall-Street.ro Gala premiilor eCommerce 2011 [VIDEO]Ce mituri si stereotipuri exista pe piata comertului online
Mai jos puteti parcurge declaratiile a noua jucatori majori din piata.
Afirmatia Wall-Street.ro “Concurenta din regiune/Europa/SUA se va face din ce in ce mai simtita si in Romania, in 2014-2015” a fost notata de la 1 la 10, in functie de gradul de corectitudine al ei. Astfel, daca o afirmatie primeste nota 1 inseamna ca specialisul din piata o considera total falsa/imposibil de realizat, in timp ce nota 10 inseamna ca este complet de acord cu respectiva afirmatie.
Citeste mai multe afirmatii si raspunsuri ale specialistilor in materialul “Wall-Street.ro afirma, "greii" eCommerce-ului romanesc dau note: ce urmeaza in 2014”.eMag.ro, nota 3
In regiune concurenta in retailul online este slaba, iar retailerii internationali au in acest moment alte prioritati (Rusia, China, Brazilia etc). Si daca ar porni spre estul Europei, ar ajunge mai intai in Polonia sau Cehia din considerente logistice.Fit Distribution, nota 5
Concurenta internationala este o provocare importanta pentru magazinele online locale, insa pe de alta parte, vom vedea din ce in ce mai multi clienti ai