TIMIȘOARA. Societatea Aquatim are, începând de luni, 9 decembrie, un site nou, mai “prietenos” cu utilizatorii. Conținutul a fost reorganizat, astfel încât informațiile să fie cât mai ușor accesibile vizitatorilor site-ului, iar designul interfeței a fost refăcut, pentru a sublinia ideea de simplitate și organizare eficientă. De asemenea, site-ul a fost construit astfel încât interfața să se adapteze dispozitivelor mici de navigare – telefon mobil, tabletă etc. În realizarea site-ului, Aquatim s-a ghidat după tendința dominantă din zona online, și anume nevoia utilizatorilor de a ajunge repede la informațiile căutate. De aceea, pe noul site, vizitatorii vor găsi, chiar pe prima pagină, informații cheie, cum ar fi numerele de telefon ale dispeceratului și alte date de contact, întreruperile curente în furnizarea apei, tarifele sau informații despre calitatea apei. Tot de pe prima pagină, clienții societății pot trasmite direct, departamentelor de resort, indexul contorului și întrebările sau reclamațiile lor, și aceasta foarte ușor, prin intermediul unor formulare concepute special în aceste scopuri. Pentru informații mai numeroase și detaliate, utilizatorilor le stau la dispoziție restul secțiunilor, și anume „Clienți”, „Companie”, „Noutăți” și „Aquaștiri”. Secțiunea „Clienți” a fost dedicată, așa după cum îi arată numele, în exclusivitate consumatorilor și cuprinde informații despre tarife, facturare, modalitățile de plată, dar și conectarea la rețelele de apă și canalizare, încheierea contractelor etc. Secțiunea „Companie” prezintă organizarea societății, cadrul legislativ, repere istorice, programele de investiții, diverse publicații și rapoarte și este destinată celor care doresc să se documenteze în legătură cu activitatea companiei, în general. Secțiunea „Noutăți”, zona cea mai dinamică a site-ului, cuprinde comunicatele de presă și diverse anunțuri și