Guvernanţii au prezentat săptămâna trecută o serie de planuri privind construcţia de autostrăzi, iar pe harta cu pricina nu apare ca prioritară autostrada Piteşti – Sibiu. Specialiştii sunt de părere că aceasta este o mare eroare.
Dan Cotenescu, manager al Dacodasoft, companie care administrează bursatransport.ro, susţine că “cifra zilnică raportată de CESTRIN (Centrul de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică – n.red.) este de aproape 1.900 de camioane pe valea Oltului. Pe DN1, varianta propusă actualmente de guvern, cifra este de 1.165.
Dacă luăm în considerare şi centrele industriale auto care funcţionează astăzi la Ploieşti şi Craiova, rezultă că acel culoar de transport gândit pe Valea Oltului este preferabil”, a spus managerul.
“Dacă specialiştii tehnici şi financiari mi-ar confirma părerea, prima autostradă pe care aş construi-o dacă aş fi la guvernare ar fi Bucureşti – Piteşti – Vâlcea – Sibiu, până la Nădlac. Prin lipsa acestei autostrăzi, pierderile transportatorilor pot fi cuantificate în fiecare zi”, a mai spus Cotenescu la ZF Live.
Guvernanţii au prezentat săptămâna trecută o serie de planuri privind construcţia de autostrăzi, iar pe harta cu pricina nu apare ca prioritară autostrada Piteşti – Sibiu. Specialiştii sunt de părere că aceasta este o mare eroare.
Dan Cotenescu, manager al Dacodasoft, companie care administrează bursatransport.ro, susţine că “cifra zilnică raportată de CESTRIN (Centrul de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică – n.red.) este de aproape 1.900 de camioane pe valea Oltului. Pe DN1, varianta propusă actualmente de guvern, cifra este de 1.165.
Dacă luăm în considerare şi centrele industriale auto care funcţionează astăzi la Ploieşti şi Craiova, rezultă că acel culoar de transport gândit pe Valea Oltului este preferabil”, a spus managerul.
“Dacă specialiştii tehnici şi financiari mi-ar