Facebook a anunţat în luna septembrie că testează introducerea videoclipurilor care rulează automat în momentul când ajungem la ele în News Feed. Acum, testarea s-a încheiat, iar utilizatorii Facebook de pe mobil vor vedea acest lucru în aplicaţie.
Facebook s-a inspirat de la Instagram, care a introdus videoclipurile de 15 secunde ce pornesc automat. Opţiunea de pe mobil va fi disponibilă doar pentru videoclipurile urcate direct în reţeaua socială sau la cele de pe Instagram.
Cum va funcţiona? Simplu, ca şi pe Instagram. Vom da scroll prin News Feed, iar în momentul când ajungem la videoclip, acesta porneşte automat. Dacă trecem mai departe, se opreşte. Ce va însemna acest lucru? Automat, un consum de date mai mare dacă vom zăbovi mai mult pe videoclip, dar Facebook doreşte să crească interacţinea în reţeaua socială cu orice preţ. Motivul e simplu: investitorii sunt încrezători, dar vor din ce în ce mai mult trafic activ pe site.
Videoclipurile urcate de pe site-uri terţe, cum ar fi YouTube şi Vimeo vor funcţiona ca şi până acum, fiind blocate în spatele unui buton de play.
Sunetul videoclipurilor care vor porni automat va fi activat doar când vom apăsa pe clip.
Potrivit Facebook, opţiunea a fost trimisă către iOS şi Android, iar în următoarele zile, toţi utilizatorii vor putea videoclipuri care pornesc automat.
Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.