Începutul anului 2014 se anunţă a fi o perioadă favorabilă pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă
Segmentul de muncă temporară este în continuă creştere în România, în urma contextului economic din ultimii ani, companiile reorientându-se către această soluţie
Începutul anului 2014 se anunţă a fi o perioadă bună pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă. Segmentul de muncă temporară este în continuă creştere în România, în urma contextului economic din ultimii ani, companiile reorientându-se către această soluţie.
Astfel, atât cei inactivi pe piaţa muncii, cât şi studenţii şi absolvenţii cu studii superioare îşi pot căuta un loc de muncă în companii care activează în producţie (40% din segmentul de muncă în regim temporar) şi servicii (32%), potrivit datelor specialiştilor de la hipo.ro. Agricultura şi administraţia publică ocupă câte 4 procente din piaţa de muncă temporară, construcţiile - 3%, iar alte domenii - 9%.
eMag, cel mai mare retailer online din România, are în plan o accelerare a creşterii şi nu doar o evoluţie constantă de la an la an. De aceea, compania care a generat afaceri de peste 160 de milioane de euro în 2012 angajează aproximativ 50 de oameni, printre care programatori, oameni specializaţi în marketing şi product management, documentare sau logistică, unii dintre aceştia urmând să fie angajaţi pe perioadă determinată, potrivit hipo.ro.
Gigantul elveţian Nestlé a anunţat lansarea programului Nestlé needs YOUth, desfăşurat în perioada 2014-2016, prin intermediul căruia îşi propune să sprijine cel puţin 20.000 de tineri europeni, oferindu-le locuri de muncă şi mii de poziţii pentru începători şi stagiari. Iniţiativa a fost lansată la nivel european şi urmăreşte reducerea şomajului în rândul tinerilor. În România, rata şomajului a crescut de la 18,6% în 2008 la 23% în 2013.
Programu