Două asocieri au depus, luni, oferte pentru construcția în concesiune a tronsonului Comarnic – Brașov, câștigătorul urmând să fie anunțat pe data de 20 decembrie 2013, a anunțat Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură și Investiții Străine (DPIIS).
Ofertele în vederea atribuirii ‘Contractului de concesiune de lucrări publice privind proiectarea, construirea, finanțarea, operarea și întreținerea Autostrăzii București — Brașov, tronsonul Comarnic — Brașov, km 110+600 — km 168+600′ au fost depuse de Asocierea Vistrada Nord (Vinci/Franța, Strabag/Austria și Aktor /Grecia) și Asocierea Impregilo SpA/Salini din Italia.
Potrivit DPIIS, firma UMB Spedition, care își anunțase participarea la competiția pentru atribuirea acestui contract, a renunțat să mai depună oferta.
Directorul general al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), Narcis Neaga, a declarat, pe 4 decembrie, la inaugurarea unui tronson al centurii Brașov, că luni se așteaptă primirea ofertelor pentru construcția autostrăzii Comarnic-Brașov astfel ca, până la sfârșitului anului, să se finalizeze evaluarea și să se semneze contractul.
“Luni, se așteaptă primirea ofertelor. Până la sfârșitul anului sperăm să finalizăm evaluarea și să semnăm contractul. Construcția autostrăzii Comarnic — Brașov trebuie să se finalizeze în anul 2016, așa cum este în grafic. Vom vedea ce se găsește în stâncă, pentru că vor fi trei tuneluri, fiecare în lungime de peste trei kilometri pe tub, lucrări foarte grele și foarte dure. Începem lucrările anul viitor și vrem să le finalizăm în 2016″, a afirmat, la acea dată, directorul general al CNADNR.
În ceea ce privește posibilitatea depunerii de contestații care să întârzie începerea lucrărilor, Narcis Neaga a răspuns că nu e cazul.
“Nu ne așteptăm la vreo contestație decât dacă sunt vicii de fond foarte grave,