În ciuda eforturilor susţinute ale lui Robert Mureşan care vizau participarea în sezonul 2014 al MotoGP-ului, la clasa Moto2, se pare că cererile mari au făcut imposibilă înscrierea. Astfel, pilotul român va concura în următorul sezon în World Superbike, la clasa Superstock 1000, acolo unde va pilota un BMW S1000RR pentru echipa maghiară H-Moto Team. Colegul lui Mureşan la echipă va fi italianul Riccardo Cecchini.
Într-un interviu acordat RedBull, Robert mărturisea că obiectivul său este o clasare în primii 15 piloţi la finalul sezonului. ”Pentru 2014 urmează să semnăm un contract cu o echipa din Ungaria, pe o motocicletă BMW s 1000 RR, pentru a participa tot sezonul în cadrul Cupei Mondiale de Stock 1000 unde vizăm o clasare în top 15 la finele sezonului. Am incercat de asemenea să intrăm cu o echipă în cadrul clasei Moto2, dar din pricina cererilor foarte mari de inscrieri am fost amânaţi pe anul viitor”, a spus Robi pentru sursa citată.
În ciuda eforturilor susţinute ale lui Robert Mureşan care vizau participarea în sezonul 2014 al MotoGP-ului, la clasa Moto2, se pare că cererile mari au făcut imposibilă înscrierea. Astfel, pilotul român va concura în următorul sezon în World Superbike, la clasa Superstock 1000, acolo unde va pilota un BMW S1000RR pentru echipa maghiară H-Moto Team. Colegul lui Mureşan la echipă va fi italianul Riccardo Cecchini.
Într-un interviu acordat RedBull, Robert mărturisea că obiectivul său este o clasare în primii 15 piloţi la finalul sezonului. ”Pentru 2014 urmează să semnăm un contract cu o echipa din Ungaria, pe o motocicletă BMW s 1000 RR, pentru a participa tot sezonul în cadrul Cupei Mondiale de Stock 1000 unde vizăm o clasare în top 15 la finele sezonului. Am incercat de asemenea să intrăm cu o echipă în cadrul clasei Moto2, dar din pricina cererilor foarte mari de inscrieri am fost amânaţi pe anul viitor”,