68% dintre executivi cred că situaţia economică se îmbunătăţeşte, comparativ cu 26% de anul trecut
Companiile se aşteaptă să vadă o creştere şi o îmbunătăţire a activităţii de fuziuni şi achiziţii şi estimează fie menţinerea, fie creşterea forţei de muncă
Industria de media şi divertisment se îndreaptă spre anul 2014 cu un nivel ridicat de încredere în economia globală, potrivit celei de-a noua ediţii a Capital Confidence Barometer - Media & Entertainment.
Companiile de media şi divertisment sunt optimiste cu privire la revenirea economiei globale în anul următor, se aşteaptă să vadă o creştere şi o îmbunătăţire a activităţii de fuziuni şi achiziţii şi estimează fie menţinerea, fie creşterea forţei de muncă.
68% dintre executivii din companiile de media şi divertisment cred că situaţia economică se îmbunătăţeşte, înregistrându-se o creştere semnificativă faţă de procentul înregistrat anul trecut, când doar 26% credeau în această îmbunătăţire. 23% consideră că situaţia economică este stabilă, 4% că se depreciază uşor, iar 5% că este în declin puternic.
Raportul are la bază un sondaj derulat în rândul directorilor executivi din companiile mari de media şi divertisment din întreaga lume şi îşi propune să măsoare încrederea corporativă în perspectivele economice, să identifice tendinţele despre care se discută în consiliile de administraţie şi să ofere o imagine de ansamblu asupra strategiilor de creştere vizate de companii.
În plus faţă de încrederea generală în economia globală, executivii din companiile de media şi divertisment dau dovadă de un nivel ridicat de încredere şi în ceea ce priveşte alte zone, comparativ cu rezultatele studiului de anul trecut, informează EY. Astfel, 57% dintre executivi sunt încrezători în creşterea forţei de muncă (faţă de 20% în 2012), 52% în creşterea veniturilor corporative (15% în 2012) iar