Brandul italian de modă Dolce&Gabbana va deschide oficial mâine primul monobrand din România în galeria comercială The Grand Avenue aflată la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott din Capitală.
Magazinul va măsura 310 metri pătraţi şi va fi cel mai mare din galeria The Grand Avenue, brandul Dolce&Gabbana urmând a fi adus pe piaţa locală în locul restaurantului libanez Elmir, vis-a-vis de Roberto Cavalli. Investiţia într-un magazin de lux variază de la câteva sute de mii de euro la 1,5 milioane de euro, în funcţie de suprafaţa magazinului, de mobilier şi de celelalte standarde impuse de casa de modă.
Brandul va fi adus în franciză de Robert Coman, unul dintre fondatorii distribuitorului şi retailerului IT Best Computers care în prezent este implicat în afaceri cu energie. Antreprenorul mai are în galeria comercială a aceluiaşi hotel alte două monobranduri: Valentino şi Roberto Cavalli, aduse în ultimii doi ani.
Brandul italian Dolce&Gabbana este deja prezent în Europa Centrală şi de Est cu buticuri în Cehia (Praga), Ucraina (Kiev) şi Rusia (Moscova).
În momentul în care s-a implicat în moda de lux Coman a optat pentru galeria comercială The Grand Avenue, de la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott din Capitală. Aici mai au magazine şi alte branduri de lux precum Louis Vuitton, Escada sau Ermanno Scervino. Louis Vuitton este de altfel printre primele nume din luxul local care s-a asezat aici, simţind încă din 2008 potenţialul pieţei locale şi al galeriei comerciale care s-a profilat ca unul dintre cei trei poli ai luxului din România, lângă Calea Victoriei şi Calea Dorobanţi.
Decizia de a deschide un magazin de lux în cadrul unui hotel de cinci stele nu este ceva specific României, în străinătate aceasta fiind deja o practică des utilizată. Acest lucru poate fi explicat prin faptul că profilul clientului unui astfel d