Directorii companiilor de media şi divertisment consideră că economia globală îşi va reveni anul viitor, urmând să crească atât veniturile corporative cât şi numărul locurilor de muncă în această industrie. Acestea sunt câteva din concluziile unui studiu Ernst&Young - Capital Confidence Barometer – Media & Entertainment.
68% dintre directorii executivi ai companiilor de media şi divertisment cred că situaţia economică se îmbunătăţeşte, înregistrându-se o creştere semnificativă faţă de procentul înregistrat anul trecut, când doar 26% credeau în această îmbunătăţire. 23% consideră că situaţia economică este stabilă, 4% că se depreciază uşor iar 5% că este în declin puternic.
Raportul are la bază un sondaj derulat în rândul directorilor executivi din companiile mari de media şi divertisment din întreaga lume şi îşi propune să măsoare încrederea corporativă în perspectivele economice, să identifice tendinţele despre care se discută în consiliile de administraţie şi să ofere o imagine de ansamblu asupra strategiilor de creştere vizate de companii.
Citeşte şi: Studiu Ernst&Young: Băncile dau drumul creditării IMM-urilor
În plus faţă de încrederea generală în economia globală, executivii din companiile de media şi divertisment dau dovadă de un nivel ridicat de încredere şi în ceea ce priveşte alte zone, comparativ cu rezultatele studiului de anul trecut. Astfel, 57% dintre executivi sunt încrezători în creşterea numărului locurilor de muncă (faţă de 20% în 2012), 52% în creşterea veniturilor corporative (15% în 2012) iar 43% în creşterea disponibilităţii creditării (de la 10% în 2012).
Citeşte şi:Industria de media şi divertisment, pe creştere în 2013, potrivit unui raport Ernst&Young
Topul priorităţilor consiliilor de administraţie ale companiilor de media şi divertisment a suferit, de asemenea, câteva modificări. Astfel, 66% dintre execu