Sursa foto: Capital
Piaţa de publicitate din România va înregistra o creştere de 1,9% în anul 2014, digitalul urmând să îşi continue creşterea, potrivit celor mai noi estimări ale ZenithOptimedia.
Potrivit ultimei prognoze, reprezentanții Zenith se declara “rezervat optimiști” în privința României.
Ei spun că vor fi “evenimente de anvergură care ar trebui să atragă și la nivel local investiții adiționale”, că scăderea de până acum “a depășit și cele mai negre estimări”, dar “politicul local își poate pune amprenta, (…) adâncind criza în care industria de media se afla deja”.
Piața de publicitate din România este estimată la 295 de milioane de euro în 2013, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Estimările Zenith privind România
Estimările Zenith privind piața globală de publicitate Sursa foto: Capital
Piaţa de publicitate din România va înregistra o creştere de 1,9% în anul 2014, digitalul urmând să îşi continue creşterea, potrivit celor mai noi estimări ale ZenithOptimedia.
Potrivit ultimei prognoze, reprezentanții Zenith se declara “rezervat optimiști” în privința României.
Ei spun că vor fi “evenimente de anvergură care ar trebui să atragă și la nivel local investiții adiționale”, că scăderea de până acum “a depășit și cele mai negre estimări”, dar “politicul local își poate pune amprenta, (…) adâncind criza în care industria de media se afla deja”.
Piața de publicitate din România este estimată la 295 de milioane de euro în 2013, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Estimările Zenith privind România
Estimările Zenith privind piața globală de publicitate