Industria de media si divertisment se indreapta spreanul 2014cu un nivel ridicat de incredere in economia globala, se arata in cea de-a noua editie a Capital Confidence Barometer - Media & Entertainment.
Companiile de media si divertisment sunt optimiste cu privire larevenirea economiei globalein anul urmator,se asteapta sa vada o crestere si o imbunatatire aactivitatii de fuziuni si achizitii si estimeaza fie mentinerea, fie cresterea fortei de munca, potrivit EY.
68% dintre executivii din companiile de media si divertisment cred ca situatia economica se imbunatateste, inregistrandu-se o crestere semnificativa fata de procentul inregistrat anul trecut, cand doar 26% credeau in aceasta imbunatatire. 23% considera ca situatia economica este stabila, 4% ca se depreciaza usor iar 5% ca este in declin puternic.
Raportul are la baza un sondaj derulat in randul directorilor executivi din companiile mari de media si divertisment din intreaga lume si isi propune sa masoare increderea corporativa in perspectivele economice, sa identifice tendintele despre care se discuta in consiliile de administratie si sa ofere o imagine de ansamblu asupra strategiilor de crestere vizate de companii.
In plus fata deincredereageneralain economia globala, executivii din companiile de media si divertismentdau dovada de un nivel ridicat deincrederesi in ceea ce priveste altezone, comparativ curezultatele studiului de anul trecut. Astfel, 57% dintreexecutivisunt increzatoriincresterea fortei de munca(fata de20% in 2012), 52% in cresterea veniturilorcorporative(15%in 2012) iar 43% incresterea disponibilitatiicreditarii(de la10% in 2012).
Topul prioritatilor consiliilor de administratie ale companiilor de media si divertismenta suferit, de asemenea, cateva modificari. Astfel, 66%dintreexecutivi declara ca, in prezent, pun un accentmai