Banca Transilvania (BT) a înregistrat în acest an o creştere de 13% a volumelor totale tranzacţionate cu cardul, în timp ce numărul plăţilor la comercianţi, efectuate cu cardul, a crescut cu 25%, comparativ cu anul trecut, conform unui comunicat de presă.
De asemenea, volumele tranzacţiilor e-commerce au urcat cu 260%, iar numărul de tranzacţii e-commerce cu 430%.
Banca Transilvania are în portofoliu 2 milioane de carduri. În funcţie de volumele de tranzacţii generate prin utilizarea cardurilor BT de către clienţi, cota de piaţă este de 17%.
Oferta băncii cuprinde 16 tipuri de carduri, destinate persoanelor fizice şi companiilor. Banca are o reţea de 18.500 de POS-uri şi aproape 900 de bancomate.
F.A. Banca Transilvania (BT) a înregistrat în acest an o creştere de 13% a volumelor totale tranzacţionate cu cardul, în timp ce numărul plăţilor la comercianţi, efectuate cu cardul, a crescut cu 25%, comparativ cu anul trecut, conform unui comunicat de presă.
De asemenea, volumele tranzacţiilor e-commerce au urcat cu 260%, iar numărul de tranzacţii e-commerce cu 430%.
Banca Transilvania are în portofoliu 2 milioane de carduri. În funcţie de volumele de tranzacţii generate prin utilizarea cardurilor BT de către clienţi, cota de piaţă este de 17%.
Oferta băncii cuprinde 16 tipuri de carduri, destinate persoanelor fizice şi companiilor. Banca are o reţea de 18.500 de POS-uri şi aproape 900 de bancomate.
F.A.