Un nume nou își face loc acum printre magazinele care vând branduri de lux în România: L'armoire magique.Odată cu el face ochi și un model de business nou-nouț - haine, genți, pantofi și alte accesorii vestimentare de lux comercializate în regim de consignație.
Criza de lichidităţi îi determină chiar şi pe cei mai extravaganţi români să fie mai calculaţi cu banii şi să-şi vândă sau sa cumpere piese valoroase de lux din consignaţii high-end, magazine online sau la licitaţii.
Iar Cristiana Tăușanu caută să speculeze la maximum această „stare de fapt“, pentru a-şi consolida poziţia pe o piaţă care, la o primă vedere, poate părea mai degrabă o nişă. Însă cei din industrie vorbesc despre o ditamai piaţa potenţială; în trei - patru ani, consignaţiile de lux ar putea ajunge la circa 5% din piaţa totală de lux. (350 mil. euro este valoarea estimată a pieţei interne a bunurilor de lux în 2012, fără a lua în calcul segmentul hotelier și pe cel de parfumerie)
”Am locuit câțiva ani buni în Occident și am observat că sunt enorm de multe astfel de afaceri (...) peste granițe, oricum, nișele sunt mult mai bine dezvoltate, lumea e mult mai educată din punct de vedere estetic, moda e mult mai diversă și mult mai puternică, iar acesta e un fapt de decenii încoace. România recuperează însă rapid, toată industria modei s-a dezvoltat frumos, clienții devin mult mai educați și dictează sensul în care merg următoarele afaceri, așa că mă aștept ca, în câțiva ani, zona de produse second-hand de lux să devină foarte puternică”, explică Cristiana Tăușanu ce a convins-o să deschidă în București consignația L'armoire magique, prin care vinde peste 350 produse (Prada, Miu Miu, Chanel, Louis Vuitton, HermesJimmy Choo, Moncler, Valentino, Fendi etc) la prețuri ”chiar și de 10 ori mai mici decât cumpărate noi de pe siteurile de specialitate sau din magazinele