Asociaţia Societăţilor de Service Auto Independente ( A.S.S.A.I.) informează că două unităţi service din Timişoara membre ASSAI au cerut falimentul societăţii Uniqa Asigurări SA pentru neplata reparaţiilor în termenul legal.
Deşi am încercat găsirea unor soluţii de rezolvare amiabilă ale plăţilor acestor dosare de daună cu Directorul de daune al societăţii de asigurări într-un termen rezonabil de timp, acesta a preferat să mă asigure de grijă pe care Uniqa Asigurări o are faţă de asiguraţii/păgubiţii săi, fără însă să achite plata dosarelor de daună, a declarat Cristian Muntean, director ASSAI.
ASSAI atrage atenţia tuturor şoferilor ca în luna Decembrie, înainte de a cumpăra o poliţă de asigurare RCA să consulte prima pagină a societăţilor de asigurări şi să verifice rubrica de reclamaţii pe care aceste societăţi le înregistrează la Autoritatea de Supraveghere Financiară.
Sesizăm Autoritatea de Supraveghere Financiară asupra faptului că Uniqa Asigurări nu a actualizat informaţiile de pe site-ul societăţii privind situaţia reclamaţiilor “în primele 5 zile ale fiecărei luni” ( ultima situaţie postată pe site fiind raportarea pentru luna septembrie), încălcând astfel prevederile Articolului 12 (1) din Ordinul Nr.11/2012.
Prin netransmiterea acestor informaţii în termenul legal pe site-ul societăţii, în special în preajma campaniilor de vânzare a poliţelor RCA (lunile decembrie şi iunie), Societatea de asigurări Uniqa Asigurări nu a asigurat transparența unei informări corecte fata de consumatorul de produse de asigurări, fapta prevăzută şi sancţionabila conform OrdinulNr.11/2012 emis de către CSA, se specifică în comunicatul emis de ASSAI.
Asociaţia Societăţilor de Service Auto Independente ( A.S.S.A.I.) informează că două unităţi service din Timişoara membre ASSAI au cerut falimentul societăţii Uniqa Asigurări SA pentru neplata reparaţiilo