Sony Computer Entertainment America (SCEA) şi Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) anunţă că sute de mii de utilizatori de PlayStation4 au profitat de capabilităţile integrate de partajare ale consolei PS4
Există deja în jur de 800.000 de transmisii de gameplay live şi peste 7.1 milioane de sesiuni de joc desfăşurate cu spectatori prin intermediul platformelor de streaming online, Twitch şi Ustream, totalizând peste 20 de milioane de minute de gameplay live partajate de pe console PS4.
“PlayStation 4 a fost conceput pentru ca utilizatorii să poată partaja experienţele lor din jocuri, dar interesul pentru serviciile de streaming ne-au întrecut toate aşteptările”, a declarat Shuhei Yoshida, Preşedintele Sony Computer Entertainment Worldwide Studios. “Suntem încântaţi să vedem entuziasmul cu care utilizatorii partajează clipuri de gameplay live de pe consolele PS4 şi suntem convinşi că ei vor contribui la evoluţia gaming-ului social în anii următori.”
Zece procente din conţinutul găzduit de Twitch provine de la console PS4, care a fost lansată pe 15 noiembrie în S.U.A. şi Canada şi pe 29 noiembrie în Europa, Australasia şi America Latină. Ustream a înregistrat un timp mediu de 31 minute de material partajat pe cap de utilizator. Printre cele mai populare jocuri ale căror gameplay a fost partajat se numără Battlefield 4 de la Electronic Arts Inc., Killzone Shadow Fall al Sony Computer Entertainment Worldwide Studios (SCE WWS) şi Call of Duty: Ghosts distribuit de Activision.
După evenimentul de lansare cu cel mai mare succes din istoria PlayStation, demonstrată de cele peste 2.1 milioane de unităţi PS4 vândute la nivel global, utilizatorii noii console folosesc pe deplin capabilităţile de streaming oferite de sistem , disponibile în mod gratuit, pentru a partaja momentele favorite din jocuri, pentru a comunica cu prietenii şi pent