Autoritatea Națională pentru Turism va cheltui, anul viitor, aproximativ 10 milioane de euro pentru a face publicitate destinațiilor turistice din România în mass-media din Marea Britanie, Germania și Italia.
Potrivit anunțurilor de achiziții publice postate săptămâna aceasta pe site-ul instituției, campaniile de publicitate vor promova brandul turistic românesc în rândul publicului cu vârste cuprinse între 25 și 35 de ani și 50 și 65 de ani, dar și în rândul agențiilor de turism.
Spoturile TV, ce vor dura între 10 și 30 de secunde, vor rula la principalele posturi generaliste și de turism din cele trei țări, în timp ce în presa scrisă vor fi publicate anunțuri de un sfert de pagină, în cazul cotidienelor, și de o pagină în revistele de turism.
Spre exemplu, pentru promovarea pe piața din Germania, ANT a alocat cea mai mare sumă de bani - 3,9 milioane de euro, din presa scrisă fiind vizate publicațiile de mare tiraj, precum Der Spiegel sau Bild der Frau, și reviste de turism, precum GEO.
În Italia, se vor cheltui 3,12 milioane de euro, pentru spoturi TV la posturile generaliste și publicitate în cotidianul La Repubblica și revistele Dove, Amica, și Touring.
Nu în ultimul rând, 2,86 milioane vor fi alocate pentru acțiunile de promovare în Marea Britanie, unde vor fi vizate tot posturile TV generaliste și publicațiile cu tiraj mare, precum revista Lonely Planet, săptămânalul Sunday Times şi cotidianul Telegraph.