- Social - nr. 242 / 11 Decembrie, 2013 Am mai scris despre aceasta problema cu care se confrunta locuitorii din Aleea Carpati, si nu numai ei, si anume pericolul pe care il reprezinta pasarela din cartier. In atentionarile anterioare, am prezentat problemele tehnice ale acestui mijloc fix si le solicitam celor care il au in grija sa raspunda, prin intermediul ziarului, la urmatoarele intrebari: Cine e proprietar? Cine raspunde de reparatii? Unde sunt proiectele de constructie, certificatele de calitate ale materialelor folosite si proiectul de reparatii, dupa accidentul cu ruperea balustradei? Totodata, mentionam ca, din informatiile pe care am reusit sa le adun de la veterani sau persoane care au lucrat pe la Comunale, apoi la IGL sau IJGCL, am aflat ca toate proiectele si documentele legate de pasarela au fost predate Sfatului Popular Municipal, de catre o doamna Toma (informatie primita de la ing. Zolt, fost sef serviciu, pe atunci), ca termenele de garantie si de exploatare sunt depasite de mult timp, ca pasarela s-a degradat. La multe zile dupa ruperea balustradei, au venit, de nu se stie unde, vreo trei experti, cu un buldo-excavator, care au mai daramat cateva planse in afara celei cazute. Si… cam atat! In rest, Dumnezeu cu mila si nenorocul celor prezenti cand vor cadea si alte elemente din constructie. Mai mentionez ca, in conformitate cu "Hutte” – manualul german al inginerului – termenul de garantie la cablurile de sustinere aeriana este de 28 – 30 de ani, in functie de zona geografica, diametrul cablului, materiale, fabricant etc. Oare cine se va face vinovat in cazul unui accident mult mai grav, care se poate intampla oricand? Ing. ROMAN PANAITE - Social - nr. 242 / 11 Decembrie, 2013 Am mai scris despre aceasta problema cu care se confrunta locuitorii din Aleea Carpati, si nu numai ei, si anume pericolul pe care il reprezinta pasarela din cartier. I