New Age Media România oferă spațiu media în rețeaua Cinema City, cel mai mare lanț de multiplexuri din țara noastră, acoperind 12 dintre cele mai mari orașe românești, cu 15 cinematografe a căror audiență depășește 5 milioane de spectatori anual.
Rețeaua al cărei spațiu media este gestionat de New Age Media cuprinde un total de 142 de săli de cinema, printre care și singura sală Romtelecom IMAX din România.
Pe lângă creșterea spectaculoasă din ultimii ani a audienței Cinema City, cinematograful este un canal de comunicare cu eficiență mare și costuri moderate, oferind avantaje majore, comparativ cu alte medii, în special audiența captivă.
New Age Media oferă posibilitatea de a targeta consumatorii, prin cumpărarea pachetelor de filme a pentru familie, pentru femei, pentru bărbați, blockbustere etc.
Conform SNA Focus, core-targetul multiplexurilor Cinema City este format în proporție de 90% din persoane cu vârsta cuprinsă între 14 și 44 de ani, cu venituri medii și peste medie, adică unul dintre cele mai căutate segmente de către advertiseri.
Mai mult, cinema-ul oferă posibilitatea realizării unor proiecte creative și inovative, atât pe marele ecran, cât și off-screen.
New Age Media România oferă spațiu media în rețeaua Cinema City, cel mai mare lanț de multiplexuri din țara noastră, acoperind 12 dintre cele mai mari orașe românești, cu 15 cinematografe a căror audiență depășește 5 milioane de spectatori anual.
Rețeaua al cărei spațiu media este gestionat de New Age Media cuprinde un total de 142 de săli de cinema, printre care și singura sală Romtelecom IMAX din România.
Pe lângă creșterea spectaculoasă din ultimii ani a audienței Cinema City, cinematograful este un canal de comunicare cu eficiență mare și costuri moderate, oferind avantaje majore, comparativ cu alte medii, în special audiența captivă.
N