Conducerea unei companii aeriene low-cost din Canada, WestJet, a ales o cale ingenioasă de a-şi promova sericiile. Ei şi-au convins pasagerii că Moş Crăciun există. Astfel, fiecare pasager a scanat biletul de avion şi a spus ce cadou doreşte să primească de la Moş, înainte de îmbarcare.
În spatele ecranului se afla o echipă care a notat toate datele necesare şi dorinţa fiecăruia. Cum cursa până la destinaţie dura 8 ore, echipa de 175 de persoane a trebuit să se mişte repede. Au cumpărat toate cadourile cerute de ei – de la şosete, boxeri, fulare, tablete până la plasme tv, un total de 250 de cadouri.
Surpriza de proporţii avea să se întâmple la aterizarea avionului, când toţi pasagerii au rămas uluiţi că pe banda de bagaje nu le apar lucrurile de călătorie. Nu a durat mult momentul de tensiune, pentru că la un moment dat pe bandă au început să apară nu bagajele, ci cadourile cerute de ei de la Moş Crăciun. În zona de recuperare bagaje totul a fost împodobit ca de sărbătoare, chiar şi cu ninsoare artificială.
Nici unul dintre pasageri nu ar fi bănuit că este vorba despre ceva cât se poate de serios, dat fiind faptul că cei care au spus că îşi doresc şosete sau boxeri au rămas cu un uşor gust amar, adr fiind faptul că ar fi putut cere orice Moşului.
Nimic nu se compară cu reacţiile pasagerilor la vederea cadourilor pe banda de bagaje, unde fiecare lucru era etichetat cu numele fiecăruia, scrie apropo.ro.
Conducerea unei companii aeriene low-cost din Canada, WestJet, a ales o cale ingenioasă de a-şi promova sericiile. Ei şi-au convins pasagerii că Moş Crăciun există. Astfel, fiecare pasager a scanat biletul de avion şi a spus ce cadou doreşte să primească de la Moş, înainte de îmbarcare.
În spatele ecranului se afla o echipă care a notat toate datele necesare şi dorinţa fiecăruia. Cum cursa până la destinaţie dura 8 ore, echipa de 175