Clienţii RCS & RDS îşi pot plăti acum serviciile şi fără a prezenta factura, prin intermediul celor aproape 8.000 de terminale PayPoint instalate în magazine de pe tot cuprinsul ţării.
Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, RCS & RDS extinde colaborarea cu PayPoint România pentru plata facturilor Digi, utilizând încă o metodă de plată pusă la dispoziţie de partenerul său: de-acum, utilizatorii pot plăti în magazinele cu terminalele PayPoint doar precizând cod client şi suma de plată, nemaifiind nevoie de factura fizică pentru realizarea plăţilor. Noua modalitate de plată este o alternativă la cea efectuată pe baza scanării codului de bare de pe factură.
Parteneriatul RCS & RDS cu PayPoint România s-a dovedit a fi un real succes încă de la început, iar în prezent, la peste patru luni de la lansare, rezultatele sunt foarte bune. Aceasta este o dovadă a faptului că abonaţii RCS & RDS apreciază iniţiativa și avantajele care decurg din această colaborare: proximitatea, siguranţa tranzacţiilor, programul de lucru prelungit al magazinelor partenere PayPoint, cât şi calitatea serviciilor.
“Foarte mulţi clienţi ai operatorului de telecomunicaţii au apelat cu încredere la serviciile noastre încă din ziua lansării parteneriatului iar acum, odată cu introducerea sistemului de achitare a plăţii fără factură, ne aşteptăm la o creştere a volumului de plăţi. Acestă noutate conferă consumatorilor o mai mare libertate în efectuarea plăţilor”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat:
“Posibilitatea de achitare a facturilor într-un mod confortabil, rapid, printr-o reţea de aproape 8.000 puncte de plată la nivel naţional, se dovedeşte a fi foarte importantă pentru abonaţii noştri, mai ales pentru cei aflaţi în zone cu acces redus la alte sisteme de plată, bancare sau de alt tip. Având în