Otto Broker, o companie cu capital local din piaţa brokerajului în asigurări, a intermediat în perioada ianuarie-noiembrie a acestui an poliţe de asigurare în valoare de 42 milioane de lei (9,5 mil. euro), cu aproximativ 20% peste nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor publicate de companie.
Otto Broker operează în principal pe nişa asigurărilor de retail, însă este activă şi pe segmentul corporate unde este specializată pe intermedierea de asigurări de garanţii şi riscuri auto şi răspunderi civile. Cu vânzări de poliţe de aproape 4 mil. lei pe lună, Otto este un jucător de talie medie pe piaţa de brokeraj în asigurări, având o cotă de circa 1,2% din primele intermediate.
Compania are peste 130.000 de clienţi şi circa 130 de angajaţi. Societăţile locale de brokeraj au intermediat prime în valoare de 2,9 miliarde de lei ( 645 mil. euro) în primele nouă luni ale anului, cu 10% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut şi au ajuns la un grad de intermediere de 47%, potrivit datelor Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF).
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.12.2013
Otto Broker, o companie cu capital local din piaţa brokerajului în asigurări, a intermediat în perioada ianuarie-noiembrie a acestui an poliţe de asigurare în valoare de 42 milioane de lei (9,5 mil. euro), cu aproximativ 20% peste nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor publicate de companie.
Otto Broker operează în principal pe nişa asigurărilor de retail, însă este activă şi pe segmentul corporate unde este specializată pe intermedierea de asigurări de garanţii şi riscuri auto şi răspunderi civile. Cu vânzări de poliţe de aproape 4 mil. lei pe lună, Otto este un jucător de talie medie pe piaţa de brokeraj în asigurări, având o cotă de circa 1,2% din primele intermediate.