Calatorii care au zburat cu compania WestJet au fost rugati, in timp ce asteptau pe aeroporul din Toronto sa urce in avion, sa-i spuna lui Mos Craciun ce cadouri isi doresc de sarbatori. In timpul cursei spre Calgary, care dureaza 3ore si 53 de minute, peste 150 de voluntari au dat buzna in magazine si au cumparat produsele puse de adulti si copii pe lista Mosului. Asa s-a intamplat ca la destinatie, in loc de bagaje, pasagerii au primit cadourile la care visau, cu numele lor, printre care tablete, telefoane, dar si haine.
Aceasta este o tactica de marketing facut in timp real, prin care compania aeriana a mizat pe rasplatirea si fidelizarea pasagerilor.
Citeste si:Cadouri de sarbatori. Noile tehnologii il pun pe Mos Craciun la treabaCe cadouri sa alegi: gadgeturi pentru el si ea de la Mos CraciunDe ce sa nu stai acasa in acest week-end?
Intreaga miscare, de la pregatirea cadourilor la descoperirea lor de catre pasageri, a fost filmata cu camera ascunsa, iar povestea a fost denumita „Noaptea de dinainte de Craciun”. Este al doilea an in care compania WestJet isi surprinde calatorii cu cadouri in loc de valize.
Filmul, postat pe YouTube, a strans peste 6 milioane de vizualizari in trei zile.
Calatorii care au zburat cu compania WestJet au fost rugati, in timp ce asteptau pe aeroporul din Toronto sa urce in avion, sa-i spuna lui Mos Craciun ce cadouri isi doresc de sarbatori. In timpul cursei spre Calgary, care dureaza 3ore si 53 de minute, peste 150 de voluntari au dat buzna in magazine si au cumparat produsele puse de adulti si copii pe lista Mosului. Asa s-a intamplat ca la destinatie, in loc de bagaje, pasagerii au primit cadourile la care visau, cu numele lor, printre care tablete, telefoane, dar si haine.
Aceasta este o tactica de marketing facut in timp real, prin care compania aeriana a mizat pe rasplatirea si fidelizarea pasa