Ţinând cont că bugetul alocat în acest an de Guvern pentru întreţinerea şi repararea drumurilor judeţene a fost de numai 6,42 milioane de lei, infim în comparaţie cu necesităţile, Executivul Judeţului luase decizia, în primăvară, să facă un împrumut pentru a reuşi să pună la punct câteva şosele aflate într-o stare avansată de degradare.
În luna mai, Consiliul Judeţean Braşov lansase chiar şi o licitaţie deschisă pentru contractarea unui credit în valoare de 21,6 milioane de lei, pe o perioadă de zece ani, numai că pentru a se încheia contractul de împrumut era necesar şi avizul Comisiei de Autorizare a Împrumuturilor Locale, eliberat de Ministerul de Finanţe. Motivul respingerii cererii autorităţilor braşovene, conform reprezentaţilor ministerului, a fost că, la nivelul lui 203, au fost aprobate împrumuutri la nivel naţional pentru plata unor arierate ale unităţilor administrativ-teritoriale, astfel că gradul de îndatorare pe ţară a atins pragul maxim.
Din banii împrumutaţi ar fi urmat să se continue şi proiectul reabilitării integrale a DJ 104 Şercaia – Hoghiz, ţinând cont că anul acesta s-a reuşit numai modernizarea carosabilului în intravilanul localităţilor Şercaia, Părău şi Comăna. Conducerea Consiliului Judeţean speră totşi, ca să reuşească clasarea acestei şosele în drum naţional, astfel ca de administrarea sa să se ocupe Compania de Drumuri, care să investească în proiectul costisitor de reparaţii.
Ţinând cont că bugetul alocat în acest an de Guvern pentru întreţinerea şi repararea drumurilor judeţene a fost de numai 6,42 milioane de lei, infim în comparaţie cu necesităţile, Executivul Judeţului luase decizia, în primăvară, să facă un împrumut pentru a reuşi să pună la punct câteva şosele aflate într-o stare avansată de degradare.
În luna mai, Consiliul Judeţean Braşov lansase chiar şi o licitaţie deschisă pentru contractarea unui cre