Un romaşcan s-a plâns de lipsa de respect din partea companiei care furnizează energia electrică. El reclamă modul de facturare și taxele suplimentare costului energiei consumate.
Un romașcan s-a prezentat, miercuri, în audienţă la prefectul George Lazăr, pentru a reclama modul în care compania E.ON se comportă cu clienţii. Toader Brătescu este nemulţumit de faptul că facturile vin cu întârziere, că fiecare document de plată conţine foarte multe rubrici şi că utilizatorul este obligat să plătească şi multe taxe, în afara energiei electrice consumate. “Vreau să mă ajutaţi şi să îmi spuneţi ce să fac. Această firmă ne tratează fără niciun pic de respect şi nu înţeleg de ce trebuie să tolerez un astfel de comportament”, i-a spus Toader Brătescu prefectului judeţului Neamţ.
George Lazăr i-a explicat petentului că nu poate interveni într-o relaţie contractuală dintr-o persoană fizică şi o societate privată şi nici nu poate impune operatorului de energie cum să realizeze facturile. “Cu toţii primim facturi acasă şi toţi plătim aceste taxe, care se adaugă consumului real de energie electrică. Aspectele menţionate trebuie să le sesizaţi reprezentanţilor companiei, ei vă pot da informaţii cu privire la ceea ce conţine o factură şi de ce este întocmit aşa documentul în cauză”, a afirmat George Lazăr, prefectul judeţului Neamţ.
Toader Brătescu nu este singurul cetăţean nemulţumit de relaţia cu E.ON. Anul acesta, unul din zece nemţeni, clienţi ai E.ON, a sesizat reprezentanţii companiei furnizoare de energie electrică din cauza diferitelor situaţii neplăcute, iar peste 40 de nemţeni au făcut sesizări către Protecţia Consumatorului, fiind reclamate serviciile oferite de companie. Alte cinci reclamaţii au fost înregistrate la Prefectura Neamţ. Principalele aspecte reclamate se referă la întreruperi repetate şi de scurtă durată în furnizarea energiei electrice,