OTP Bank România a lansat o versiune îmbunătăţită a aplicaţiei de mobile banking, OTPdirekt - SmartBank. Noua aplicaţie este disponibilă gratuit atât clienţilor persoane fizice, cât şi persoane juridice care folosesc platforma OTPdirekt - Internet Banking şi utilizează telefoane mobile de tipul smartphone sau tablete cu acces la internet.
Aşadar, fie că utilizează orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android (după versiunea 2.3), un telefon mobil iPhone sau o tabletă iPad, fie un Windows Phonesau un telefon Blackberry, oriunde s-ar afla, clienţii OTP Bank pot afla informaţii şi pot realiza tranzacţii, într-un mod rapid şi comod:
transferuri între conturi;plăţi în lei, intrabancare şi interbancare; schimburi valutare;verificarea soldurilor conturilor;vizualizarea ultimelor tranzacţii;găsirea celui mai apropiat bancomat OTP Bank;vizualizarea cursului valutar;corespondenţa cu banca."Domeniul digital este unul de viitor, pentru orice furnizor de produse şi servicii bancare dornic să evolueze, să ţină pasul cu nevoile în schimbare ale consumatorilor şi cu tendinţele de evoluţie a pieţei. De aceea, am adus această serie de îmbunătăţiri serviciului nostru de mobile banking, prin care venim şi mai aproape de ceea ce îşi doresc clienţii. Practic, acum este mai simplu decât oricând, pentru clienţii OTP Bank, să-şi efectueze tranzacţiile în condiţii înalte de siguranţă şi de oriunde, fără să mai fie nevoie de drumul până în unitatea bancară", a declarat Dragoş Mîndreci, director Digital Banking, OTP Bank România.
Accesarea aplicaţiei OTPdirekt - SmartBank este foarte simplă. Tot ce trebuie să facă clienţii este să introducă sintagma "OTP SmartBank Romania" în motorul de căutare App Store (pentru terminalele cu sitem de operare iOS) sau Play Store (pentru orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android), să descarce aplicaţia şi să o in