Compania a luat primele 1000 de pagini din Romania dupa numarul de fani si a analizat:
a) Engagement rate mediu: raportul intre numarul de fani activi (duplicati) ai celor 1000 de pagini si numarul total de fani
b) Like rate: raportul intre numarul de like-uri pe cele 1000 de pagini si numarul total de fani duplicati
c) Comment rate: idem b), dar pentru comentarii
d) Share rate: idem b), dar pentru share-uri
Iar raspunsul este categoric da: vizibilitatea brandurilor a scazut iar acest lucru se poate observa in toti indicatorii (enagagement rate, like rate, share rate, comment rate). Iar, in ultima saptamana, (2-8 decembrie 2013) se vede inca o cadere abrupta.
Engagement rate-ul a scazut de la aproape 5% la inceputul anului la 1.7% in ultima saptamana.
Citeste si:Utilizatorii Facebook vor avea acces mai usor la stirile postate pe reteaua de socializareUnul din trei utilizatori de Facebook au "prieteni falsi" pe reteaua de socializareCat valoreaza un fan Facebook pentru o companie
Like rate-ul a scazut de la peste 10% la 3.48% in ultima saptamana.
Like rate-ul a scazut de la peste 10% la 3.48% in ultima saptamana.
Comment rate-ul a scazut de la 1.1% la 0.20%.
Share rate-ul a scazut de la 1.5% la sub 0.60%.
Compania a luat primele 1000 de pagini din Romania dupa numarul de fani si a analizat:
a) Engagement rate mediu: raportul intre numarul de fani activi (duplicati) ai celor 1000 de pagini si numarul total de fani
b) Like rate: raportul intre numarul de like-uri pe cele 1000 de pagini si numarul total de fani duplicati
c) Comment rate: idem b), dar pentru comentarii
d) Share rate: idem b), dar pentru share-uri
Iar raspunsul este categoric da: vizibilitatea brandurilor a scazut iar acest lucru se poate observa in toti indicatorii (enagagement rate, like rate, shar