Companie aeriană Westjet le-a făcut o surpriză călătorilor cu ocazia sărbătorilor de iarnă, oferindu-le cadou ceea ce şi-au dorit, într-un mod inedit.
Într-un material video făcut public luni, compania WestJet, cu sediul în Calgary, prezintă aparatele instalate în terminale din Hamilton şi Toronto prin care se poate lua legătura cu Moş Crăciun.
Călătorii sunt încântaţi de ocazia de a comunica în direct cu Moşul, prin intermediul ecranului, iar părinţii şi copiii îi spun acestuia ce îşi doresc pentru Crăciun, informează The Huffington Post, potrivit Mediafax.
În timp ce cursa aeriană se îndreaptă către destinaţie, în Calgary, angajaţii WestJet achiziţionează tot ceea ce şi-au dorit pasagerii, începând de la lenjerie intimă şi până la televizoare cu diagonala mare.
În timp ce aşteaptă să îşi ridice bunurile personale, călătorii văd bagajele venind pe banda rulantă însoţite de cutii de cadouri, ce au înscrise numele lor, şi conţin exact lucrurile pe care şi le-au dorit.
Aceiaşi companie a făcut un gest similar anul trecut, în zona de aşteptare, un grup de 150 de persoane au dansat în cadrul unui flash mob, în timp ce Moş Crăciun, cu desaga încârcată cu iPod-uri de ultimul tip, aştepta pe pistă un zbor de noapte.
Companie aeriană Westjet le-a făcut o surpriză călătorilor cu ocazia sărbătorilor de iarnă, oferindu-le cadou ceea ce şi-au dorit, într-un mod inedit.
Într-un material video făcut public luni, compania WestJet, cu sediul în Calgary, prezintă aparatele instalate în terminale din Hamilton şi Toronto prin care se poate lua legătura cu Moş Crăciun.
Călătorii sunt încântaţi de ocazia de a comunica în direct cu Moşul, prin intermediul ecranului, iar părinţii şi copiii îi spun acestuia ce îşi doresc pentru Crăciun, informează The Huffington Post, potrivit Mediafax.
În timp ce cursa aeriană se îndreaptă către destinaţie,