Primăria Timişoara anunţă modificarea programului de relaţii cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă. Exceptând departamentele enumerate mai jos, care vor avea program special, timişorenii nu vor putea trece pragul instituţiei de pe Loga din 23 decembrie şi până în 13 ianuarie. Serviciul de Evidenţa Persoanelor şi Serviciul de Stare Civilă îşi suspendă programul cu publicul doar în perioada 23.12.2013-06.01.2014. Se vor înregistrara nou-născuţii şi decesele, de asemenea se vor elibera cărţi de identitate titularilor pentru solicitările depuse anterior datei de 23.12.2013 după un program între 830 – 1600.În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale va funcţiona numai Biroul Înregistrări Decese, între orele 10 00- 1200.
La Direcţia Tehnică, Serviciul Transport şi Siguranţa Circulaţiei îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 16 decembrie 2013 şi îl va relua în data de 6 ianuarie 2014 cu excepţia emiterii autorizaţiilor de circulaţie, respectiv legitimaţiilor şi abonamentelor.
Direcţia Urbanism suspendă programul cu publicul în perioada 16 decembrie 2013 – 06 ianuarie 2014. Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru va funcţiona până în data de 20.12.2013 pentru eliberarea adeverinţelor pentru atribuiri/schimburi de denumiri de străzi şi numere poştale şi eliberări planuri de situaţie, încadrare în zonă, extrase din PUZ-uri, PUD-uri şi PUG.
La Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse, Compartimentul Pompe Funebre şi Coşerit – casieria din B-dul. 3 August nr.17 va avea un program cu publicul între orele 9.00 – 12.00 în următoarele zile: 23,24, 27, 30 şi 31 decembrie 2013, precum şi în 3, 6-10 ianuarie 2014. Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare începând cu data de 13 ianuarie 2014.
La Direcția Comunicare, Centrul de Informare Turistică va funcţiona în perioada 11.12.2013 – 04.01.2014,