În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipilui Timişoara îşi suspendă programul cu publicul, începând cu data de 23 decembrie 2013. Acesta va fi reluat în data de 13 ianuarie 2014, după cum anunţă Direcţia de Comunicare a instituţiei.
În tot acest interval se vor desfăşura cu predilecţie activităţi specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice).
Câteva departamente fac excepţie de la acest program.
Direcţia de Evidenţa a Persoanelor: Serviciul de Evidenţa Persoanelor şi Serviciul de Stare Civilã îşi suspendã programul cu publicul doar în perioada 23 decembrie 2013 - 6 ianuarie 2014. Se vor înregistrara nou-născuţii şi decesele. De asemenea, se vor elibera cărţi de identitate titularilor pentru solicitările depuse anterior datei de 23 decembrie 2013, după un program între 8.30 şi 16.00. În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale va funcţiona numai Biroul Înregistrãri Decese, între orele 10.00 şi 12.00.
Direcţia Tehnică: Serviciul Transport şi Siguranţa Circulaţiei îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 16 decembrie 2013 şi îl va relua în data de 6 ianuarie 2014 cu excepţia emiterii autorizaţiilor de circulaţie, respectiv legitimaţiilor şi abonamentelor.
Direcţia Urbanism: Suspendă programul cu publicul în perioada 16 decembrie 2013 – 6 ianuarie 2014. Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru va funcţiona până în data de 20 decembrie 2013 pentru eliberarea adeverinţelor pentru atribuiri/schimburi de denumiri de străzi şi numere poştale şi eliberări planuri de situaţie, încadrare în zonă, extrase din PUZ-uri, PUD-uri şi PUG.
Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse: Compartimentul Pompe Funebre şi Coşerit – casieria din B-dul. 3 August nr.17 va avea un program cu publicul între orele 9.00 – 12.00, în următoarele zile: 23, 24, 27, 30