Reporterii "ring" au avut parte de o întâlnire de gradul 0 cu cel mai cunoscut cioban al României. Ghiţă, cunoscutul personaj al reclamelor unei companii de telefonie mobilă, ne-a vorbit despre "reţeta succesului" său, despre ingredientele "speciale" din mezeluri, dar şi despre viziunea lui asupra vieţii.
Prinşi de isteria "Ghiţă Ciobanul", reporterii "ring" au mers la magazinul său din Piaţa Progresul, din Capitală, la o zi după deschidere. Oierul nu era la datorie, însă sora acestuia ne-a spus că "vine îndată" să stea de vorbă cu noi. După doar o oră de plimbări prin jurul tejghelelor cu ochii pe ceas, a apărut şi ciobanul Ghiţă, îmbrăcat "de oraş", cu pulover, pantaloni cu dungă, pantofi lucioşi şi nelipsitul clop aducător de "farmec personal". Ca o adevărată vedetă, oierul a aruncat mai întâi o privire către tejgheaua unde rudele sale îi vindeau caşul ca "pâinea caldă", după care s-a îndreptat către noi fără să schiţeze vreun zâmbet. În încercarea de a ne împrieteni, am făcut greşeala de a-i întinde mâna pentru a-l saluta... moment în care degetele noastre au rămas înţepenite parcă într-o menghină din care răsunau zgomotele oaselor trosnite, simţind, în acelaşi timp, cum braţele ne erau cuprinse de o paralizie aducătoare "de linişte".
Nu vrea la Bucureşti
Deşi am avut pregătite foarte multe întrebări, tot ce am putut realiza a fost un interviu-fulger.
Ce te-a determinat să vii la Bucureşti să îţi vinzi marfa?
Am avut şansa asta cu reclama şi am zis să vin la Bucureşti şi toţi prietenii mei mi-au spus să vin aici.
Îţi place Bucureştiul?
Încă nu am avut timp să văd cum e aici de când am venit.
Cum ţi-au mers vânzările după prima zi?
Doar nu pot să vă zic... E bine.
Ai avut încasări?
Nu am avut timp.