Jurnalistul B1 TV Mihai Jurcă le oferă cititorilor blogului său de turism (mihaijurca.ro) unele secrete pe care trebuie să le ştie orice turist. "«Răsfoind» internetul, mi-au căzut ochii pe o ştire interesantă. Cafeneaua La Petit Syrah, din Nisa, are preţuri diferite pentru acelaşi produs, în funcţie de felul în care clientul i se adresează celui care îl serveşte. Şi avem aşa: «O cafea!» – 7 euro, «O cafea, vă rog!» – deja e mai bine, preţ 4,25 euro, «Bună ziua! O cafea, vă rog!» – varianta optimă, preţ 1,40 euro", notează jurnalistul. Motivul comerciantului ar părea să fie educarea publicului, care uită să mai dea "Bună ziua!" când intră în local şi comandă ceva, motivul real ţinând, de fapt, de marketing. În toată lumea se vorbeşte despre această cafenea după ce site-ul de socializare Twitter a răspândit informaţia, iar ştirea a fost preluată de agenţiile de presă. "Chelnerul nu îşi va permite să taxeze pe cineva cu 7 euro pentru o cafea care nu face mai mult de un euro şi jumătate pentru că nu a folosit formula magică de adresare. Dar dă bine la marketing", a mai punctat Mihai Jurcă.
Jurnalistul B1 TV Mihai Jurcă le oferă cititorilor blogului său de turism (mihaijurca.ro) unele secrete pe care trebuie să le ştie orice turist. "«Răsfoind» internetul, mi-au căzut ochii pe o ştire interesantă. Cafeneaua La Petit Syrah, din Nisa, are preţuri diferite pentru acelaşi produs, în funcţie de felul în care clientul i se adresează celui care îl serveşte. Şi avem aşa: «O cafea!» – 7 euro, «O cafea, vă rog!» – deja e mai bine, preţ 4,25 euro, «Bună ziua! O cafea, vă rog!» – varianta optimă, preţ 1,40 euro", notează jurnalistul. Motivul comerciantului ar părea să fie educarea publicului, care uită să mai dea "Bună ziua!" când intră în local şi comandă ceva, motivul real ţinând, de fapt, de marketing. În toată lumea se vorbeşte despre această cafenea după ce site-ul