Pasajul de la Micsunica va fi inceput anul viitor, da asigurari deputatul conservator Ion Dinita. Investitia poate fi facuta in doua variante, in care trecerea pe sub calea ferata doar pentru pietoni este mai ieftina de trei ori decat cea care deserveste si autoturismele.
In functie de modalitatea de finantare a proiectului vom alege impreuna cu administratia locala varianta optima pentru brasoveni, declara parlamentarul.
Estimările specialiştilor sunt că pasajul pietonal poate fi construit cu peste 30 de milioane de lei, în timp ce trecerea şi pentru maşini va însemna o sumă de peste 100 de milioane de lei. Costurile mari sunt explicabile prin faptul că pasajul poate fi doar subteran, pentru că trecerea peste calea ferată europeană ar însemna alte cerinţe ale investiţiei, cu mult mai mari.
„La pasaj, am discutat la Bucureşti, sunt două variante. Unul, dacă îl putem înscrie în varianta de fonduri europene, în acest context banii de cofinanţare să vină de la Guvern, iar în condiţiile în care nu reuşim cu fonduri europene, cu bani de la buget să facem varianta scurtă, de pasaj pietonal”, a declarat Ion Diniţă, preşedintele PC Braşov.
„Am mai promis ceva în campania electorală de acum un an, să sprijin construirea bisericii de la Metrom, din colegiul în care am candidat, iar la anul mă voi ţine de cuvânt”, mai spune Diniţă.
Pe de altă parte, deputatul nu este cu totul mulţumit de ce a reuşit USL să realizeze din ce a promis alegătorilor: „Îi rugăm să aibă răbdare în continuare, să observe că USL se ţine de promisiune. Prima promisiune a fost rezolvată prin scăderea TVA la pâine şi produsele din făină, anul viitor urmează la carne şi produsele din carne şi în următorii patru ani, aşa cum s-a promis, vom încerca să scădem inclusiv taxele şi impozitele la nivel naţional”.
Potrivit parlamentarului conservator, în primul an de mandat bugetu