Vivre, cel mai mare retailer online de produse home & deco din România, estimează că va atinge până la sfârşitul acestui an o cifră de afaceri consolidată de 7 milioane euro. La numai 18 luni de la înfiinţare, Vivre a ajuns în prezent la vânzări lunare de peste
1 milion de euro, o contribuţie semnificativă la creşterea accelerată reprezentând-o extinderile regionale realizate în 2013 în Bulgaria şi Ungaria, se arată într-un comunicat remis ieri redacţiei.
În luna ianuarie a anului viitor, Vivre va continua valul de extindere regională prin lansarea în Croaţia. Vivre are în acest moment 700.000 de membri în cele trei ţări în care se află (România, Bulgaria şi Ungaria), estimând pentru 2014 o dublare a numărului de abonaţi.
"Anul 2013 a fost un an intens, marcat de o dezvoltare locală consistentă şi de extinderi regionale. Volumul vânzărilor a crescut în acest an de şapte ori, ne-am lansat în alte două ţări şi avem în acest moment o echipă de peste 90 de angajaţi. Anul viitor vom continua planul de extindere regională şi vom începe în ianuarie cu lansarea în Croaţia", a declarat, în comunicat, Monica Cadogan, director general Vivre.
Modelul Vivre este unul de private sales (vânzări private), în care utilizatorii se înregistrează pe site şi au acces la promoţii limitate ca timp şi preţuri reduse până la 50%.
În acest moment, 65% dintre clienţii actuali au mai cumpărat şi în trecut.
Vivre este cel mai mare retailer online de produse home & deco din România, lansat pe piaţă în aprilie 2012. Vivre este o asociere între Advisory Delta, Andras Nagy Vajda şi Neogen, companie care deţine şi site-ul de recrutare Bestjobs. În prezent, grupul Vivre are peste 90 de angajaţi şi este prezent în trei ţări: România, Bulgaria şi Ungaria.
Vivre, cel mai mare retailer online de produse home & deco din România, estimează că va atinge până la sfâr