Criza financiară mondială a schimbat aşteptările clienţilor şi autorităţilor de la activitatea de audit financiar, care a devenit o marfă ca oricare alta, iar punctul de greutate din serviciile firmelor din branşă se mută tot mai mult înspre consultanţă, a spus Geoff Barnes, preşedinte şi CEO al Baker Tilly International, o reţea de firme de consultanţă de afaceri care ocupă poziţia a opta la nivel mondial după venituri.
Barnes a spus că, în urma crizei financiare începute în 2008 cu prăbuşirea băncii Lehman Brothers, rolul auditorului a fost pus sub semnul întrebării de autorităţile guvernamentale de peste tot în lume, iar firmele din domeniu au fost nevoite să-şi schimbe abordarea.
Continuarea pe ZFCorporate
Criza financiară mondială a schimbat aşteptările clienţilor şi autorităţilor de la activitatea de audit financiar, care a devenit o marfă ca oricare alta, iar punctul de greutate din serviciile firmelor din branşă se mută tot mai mult înspre consultanţă, a spus Geoff Barnes, preşedinte şi CEO al Baker Tilly International, o reţea de firme de consultanţă de afaceri care ocupă poziţia a opta la nivel mondial după venituri.
Barnes a spus că, în urma crizei financiare începute în 2008 cu prăbuşirea băncii Lehman Brothers, rolul auditorului a fost pus sub semnul întrebării de autorităţile guvernamentale de peste tot în lume, iar firmele din domeniu au fost nevoite să-şi schimbe abordarea.
Continuarea pe ZFCorporate