„Responsabil”, „expert”, „motivat”, „analitic” şi „creativ” sunt unele dintre cele mai utilizate cuvinte şi expresii de utilizatorii reţelei sociale profesionale LinkedIn în descrierile pe care şi le fac. Însă, potrivit companiei, acestea sunt „adjective” care nu mai sunt interesante pentru potenţialii angajatori.
În 2013, cel mai folosit cuvânt în descrierile utilizatorilor a fost „responsabil”. Acesta a detronat „creativ”, care, doi ani la rând a condus în clasament.
LinkedIn le recomandă utilizatorilor să renunţe la aceste clişee, dacă doresc să aibă şanse mai mari de angajare. „Contul tău de LinkedIn este marca ta profesională. Demonstrează-ţi abilităţile şi experienţa prin oferirea de exemple care să-ţi scoată în evidenţă talentul. (...) În loc să spui că eşti o persoană responsabilă, mai bine arăţi cum responsabilitatea ta a oferit rezultate”, transmite reţeaua de socializare, într-un raport.
LinkedIn are, potrivit celor mai recente date, 259 milioane de membri în toată lumea.
„Responsabil”, „expert”, „motivat”, „analitic” şi „creativ” sunt unele dintre cele mai utilizate cuvinte şi expresii de utilizatorii reţelei sociale profesionale LinkedIn în descrierile pe care şi le fac. Însă, potrivit companiei, acestea sunt „adjective” care nu mai sunt interesante pentru potenţialii angajatori.
În 2013, cel mai folosit cuvânt în descrierile utilizatorilor a fost „responsabil”. Acesta a detronat „creativ”, care, doi ani la rând a condus în clasament.
LinkedIn le recomandă utilizatorilor să renunţe la aceste clişee, dacă doresc să aibă şanse mai mari de angajare. „Contul tău de LinkedIn este marca ta profesională. Demonstrează-ţi abilităţile şi experienţa prin oferirea de exemple care să-ţi scoată în evidenţă talentul. (...) În loc să spui că eşti o persoană responsabilă, mai bine arăţi cum responsabilitatea ta a oferit rezultate