Vivre are in acest moment 700.000 de membri in cele trei tari in care este operational (Romania, Bulgaria si Ungaria), conducerea companiei estimand pentru 2014 o dublare a numarului de abonati.
Retailerul lansat anul trecut va atinge pana la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri consolidata de 7 milioane euro.
Vivre a ajuns in prezent la vanzari lunare de peste 1 milion de euro, o contributie semnificativa la cresterea accelerata reprezentand-o extinderile regionale din 2013, in Bulgaria si Ungaria.
In luna ianuarie a anului viitor, Vivre continua valul de extindere regionala prin lansarea in Croatia.65% dintre clienti au mai cumparat in trecut
"Anul 2013 a fost un an intens, marcat de o dezvoltare locala consistenta si de extinderi regionale. Volumul vanzarilor a crescut in acest an de 7 ori, ne-am lansat in alte doua tari si avem in acest moment o echipa de peste 90 de angajati. Anul viitor vom continua planul de extindere regionala si vom incepe in ianuarie cu lansarea in Croatia", a declarat Monica Cadogan, director general Vivre
Citeste si:10 hoteluri detinute de staruri internationaleZumzi.ro se extinde in regiuneQ&A: De unde isi cumpara romanii materiale de constructii pe timp de criza
Modelul Vivre este unul de private sales (vanzari private), in care utilizatorii se inregistreaza pe site si au acces la promotii limitate ca timp si preturi reduse pana la 50%.
In acest moment, 65% dintre clientii actuali au mai cumparat si in trecut.
" In continuare ne vom concentra pe a dezvolta parteneriate cu furnizori care sa completeze gama de produse”, a mai spus Cadogan.
Vivre este un retailer online de produse home & deco din Romania, lansat pe piata in aprilie 2012. Compania este o asociere intre Advisory Delta, Andras Nagy Vajda si Neogen, companie care detine si site-ul de recrutare Bestjobs. In prezent, Vivre are p