CFR Marfa va fi privatizat, cel mai tarziu, in mai 2015, data limita impusa de FMI. Cel putin, asa declara ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, care garanteaza ca va fi o privatizare “transparenta, profesionista.”
Ramona Manescu a explicat in cadrul emisiunii “Ora de business” de la TVR 1 de ce a picat contractul de privatizare cu GFR:
“Pentru ca CFR Marfa sa obtina contracte mai bune trebuie sa investim. Privatizarea poate fi o solutie. De asta s-a apelat la un investitor strategic. Acesta urma sa plateasca pretul si apoi sa investeasca, erau termeni trecuti in contract.
Daca GFR-ul ar fi investit , probabil ca ar fi devenit profitabila(n.r.- CFR Marfa). Dar lucrul acesta nu s-a intamplat. Cateva clauze din contract nu s-au atins si a trebuit sa oprim privatizarea.
Mi-as fi dorit sa se finalizeze privatizarea. Daca toate conditiile ar fi fost indeplinite nu puteam sa ma opun. Respectam termenii contractului.”
Procesul de privatizare CFR Marfa continua, dar Ministerul Transporturilor nu va mai grabi procesul:
“Am reluat privatizarea. Am discutat si cu FMI si in guvern. De data aceasta privatizarea va fi diferita . Nu ne grabim, nu ne mai impune FMI un termen de 60 zile. Termenul limita pana cand vom putea sa privatizam CFR Marfa este mai 2015.
O vom face transparent, profesionist”, a mai spus Ramona Manescu.
CFR Marfa va fi privatizat, cel mai tarziu, in mai 2015, data limita impusa de FMI. Cel putin, asa declara ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, care garanteaza ca va fi o privatizare “transparenta, profesionista.”
Ramona Manescu a explicat in cadrul emisiunii “Ora de business” de la TVR 1 de ce a picat contractul de privatizare cu GFR:
“Pentru ca CFR Marfa sa obtina contracte mai bune trebuie sa investim. Privatizarea poate fi o solutie. De asta s-a apelat la un investitor strategic. Acesta urma s